Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 08:36:22 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07341 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kulli küla, Heinapõllu 
tee 13 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tingimused kaitsevööndis või selle lähialal 40 m 
kõrguse masti püstitamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27121522>  (menetlus nr: 
452512), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE KOITNE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister